Všeobecné podmínky pro Ecodor
1. DEFINICE
V těchto Všeobecných podmínkách platí následující definice:
“ORO b.v.”: společnost vystupující pod obchodním názvem “Ecodor”, se sídlem ve Vlaardingenu, na adrese Stoomloggerweg 8 ve Vlaardingenu, zapsaná pod číslem 24352607 u Obchodní komory v Rotterdamu. DIČ společnosti Ecodor je NL812513460B01.
“Potvrzení o přijetí”: potvrzení o přijetí, jak je definováno v článku 3.2 těchto Podmínek.
“Výrobek”: výrobek nebo výrobky, které vám mají být na základě uzavření smlouvy mezi společností Ecodor a vámi dodány společností Ecodor nebo jejím prostřednictvím v dohodnutém období, za které máte zaplatit určitou cenu;
“Podmínky”: tyto všeobecné podmínky.
2. POUŽITELNOST
2.1 Tyto všeobecné podmínky se vztahují na všechny naše nabídky, cenové nabídky a smlouvy.
2.2 Pokud není ve smlouvě dohodnuto jinak, platí tyto všeobecné podmínky. Všeobecné obchodní podmínky zákazníka se tímto výslovně odmítají.
2.3 Všechny nabídky, objednávky a smlouvy uzavřené prostřednictvím webových stránek společnosti Ecodor, jejichž smluvní stranou je společnost Ecodor, se řídí těmito podmínkami s vyloučením jakýchkoli jiných obecných podmínek. Uzavřením smlouvy mezi vámi a společností Ecodor postupem popsaným v článku 3 těchto Podmínek výslovně přijímáte tyto Podmínky.
2.4 Od ustanovení těchto Podmínek se lze odchýlit pouze po písemném souhlasu společnosti Ecodor, v takovém případě zůstávají ostatní ustanovení těchto Podmínek v plném rozsahu v platnosti.
2.5 Veškerá práva a nároky, jak jsou stanoveny v těchto Podmínkách a v případných dalších smlouvách pro společnost Ecodor, jsou stanoveny také ve prospěch zprostředkovatelů a dalších třetích stran, které společnost Ecodor angažuje.
2.6 Společnost Ecodor má právo tyto Podmínky a obsah svých webových stránek měnit.
3. NABÍDKY/SMLOUVY
3.1 Veškeré naše nabídky a cenové nabídky nebo jiná prohlášení, ať už písemná nebo ústní, od našich zástupců a/nebo zaměstnanců jsou nezávazné.
3.2 Uživatelské jméno a heslo, které si zvolíte při registraci, jsou osobní. Musíte s nimi zacházet důvěrně a používat je výhradně pro vlastní potřebu.
3.3 Smlouva je uzavřena až po písemném potvrzení objednávky z naší strany.
3.4 Z nesprávných cen nelze vyvozovat žádná práva. Všechny ilustrace jsou pouze ilustrativní. Z těchto ilustrací nelze odvozovat žádná práva.
3.5 Všechny nabídky učiněné na webových stránkách společnosti Ecodor jsou nezávazné, dokud neobdržíte potvrzení objednávky. Pokud bude společnost Ecodor nucena zvýšit kupní cenu výrobku v důsledku právního předpisu nebo pravomocného soudního rozhodnutí, bude vás o tom neprodleně písemně informovat (faxem, dopisem nebo e-mailem). V takovém případě máte právo odstoupit od této smlouvy písemným oznámením společnosti Ecodor (faxem, dopisem nebo e-mailem).
3.6 Smlouva mezi společností Ecodor a vámi nabývá účinnosti okamžikem poté, co vy:
(a) jste učinili objednávku na webových stránkách společnosti Ecodor tím, že jste úplně a správně vyplnili objednávkový formulář na webových stránkách společnosti Ecodor následujícím způsobem: (b) jste učinili objednávku na webových stránkách společnosti Ecodor; (b) vložili vybrané produkty do košíku, (c) jste přešli k pokladně, (d) zadal způsob dopravy/platby a souhlasil s podmínkou, (e) úplně a správně vyplnil objednávkový formulář, (f) klikne na tlačítko pokračovat; objednávka byla provedena a automaticky obdržíte potvrzení objednávky, (g) společnost Ecodor vaši objednávku odmítne, pokud k tomu existují důvody. V takovém případě nebude smlouva splněna.
3.7 Potvrzení objednávky bude v každém případě obsahovat následující informace: (a) popis vámi zakoupeného produktu a počet vámi zakoupených produktů; b) cena produktu; (c) vaše jméno, adresu bydliště, adresu, na kterou budou produkty zaslány, fakturační adresu (pokud se liší od adresy bydliště a/nebo doručovací adresy), vaši e-mailovou adresu a vaše telefonní číslo (případně číslo 06); d) číslo objednávky smlouvy; (e) E-mailová adresa a telefonní číslo společnosti Ecodor, na které nás můžete kontaktovat s dotazy ohledně vaší objednávky.
3.8 Smlouva obsahuje všechny dohody uzavřené mezi vámi a společností Ecodor a nahrazuje všechny dříve uzavřené dohody, ujednání a/nebo ujednání mezi vámi a společností Ecodor.
3.9 Jakékoli dohody, závazky a/nebo změny smlouvy učiněné po potvrzení objednávky jsou závazné pouze tehdy, pokud se strany dohodly písemně.
3.10 Pokud není prokázáno jinak, správa Ecodoru slouží jako doklad o vašich objednávkách a platbách, které jste provedli Ecodoru, ao dodávkách provedených Ecodorem. Ecodor uznává, že elektronická komunikace může sloužit jako důkaz. Přijetím podmínek to také berete na vědomí.
3.11 Slevové poukázky poskytované Ecodorem jsou nepřenosné. Na jednu objednávku lze uplatnit jeden slevový poukaz.
3.12 Pokud je položka neočekávaně vyprodaná, Ecodor vás o tom písemně (faxem, dopisem nebo e-mailem) nebo telefonicky upozorní. Ecodor by vám rád nabídl více než vhodnou alternativu. Zákazník má však právo smlouvu písemně vypovědět (faxem, dopisem nebo e-mailem) nebo její část. Pokud jste již zaplatili, přebytek bude vrácen do 14 dnů.
3.13 Veškeré zboží dodané zákazníkovi zůstává majetkem společnosti Ecodor, dokud nebudou společnosti Ecodor v plné výši uhrazeny veškeré částky, které zákazník dluží za zboží dodané podle smlouvy.
3.14 Pokud zákazník neprovede platbu, bude smlouva považována za neplatnou. Zboží dodané zákazníkovi je tedy majetkem společnosti Ecodor. Vrácení zboží zákazníkem společnosti Ecodor je na náklady a riziko zákazníka, pokud není písemně dohodnuto jinak.
3.15 Pokud zákazník zůstane v prodlení, Ecodor si vyhrazuje právo účtovat zákazníkovi veškeré inkasní náklady.
3.16 Ecodor může zrušit nebo ukončit smlouvu zcela nebo částečně s okamžitou účinností bez soudního zásahu prostřednictvím písemného oznámení, pokud zákazník podá žádost o pozastavení platby, je prohlášen úpadek – ať už na vlastní žádost, či nikoli – v v případě ukončení nebo likvidace činnosti zákazníka. Nikdy nebudeme povinni platit žádnou náhradu v důsledku takového zrušení nebo ukončení
4. CENY A NÁKLADY NA DOPRAVU A DOPRAVU
4.1 Všechny ceny nabízeného zboží jsou v eurech a zahrnují daň z obratu (DPH).
Náklady na dopravu závisí na hmotnosti a velikosti vaší objednávky.
4.2 Uvedené ceny platí pro dodání ze skladu Ecodoru.
4.3 Uvedené ceny vycházejí z cen, mezd a odvodů platných v době nabídky nebo nabídky. Změny směnných kurzů, pracovních mezd, nákladových cen surovin, materiálů, dílů, dopravy, pojistného, daňových poplatků, pojistného na sociální pojištění, dovozních cel a dalších dávek uložených nebo plánovaných vládou lze přenést až na době uzavření smlouvy.
4.4 Náklady na doplnění a/nebo změny smlouvy požadované zákazníkem po uzavření smlouvy nese zákazník.
4.5 Riziko při přepravě vámi objednaného produktu nese Ecodor. Okamžikem dodání produktu na vás přechází riziko produktu, s výjimkou závazků, které Ecodor ze zákona nemůže vyloučit.
5. DODACÍ LHŮTA
5.1 Dodací lhůta produktu je maximálně 30 pracovních dnů po obdržení platby nebo kratší, než je uvedeno ve smlouvě mezi vámi a Ecodorem. Dodací lhůty stanovené společností Ecodor nelze považovat za lhůty, pokud není výslovně dohodnuto jinak. Dodací lhůty platí do vyprodání zásob Ecodoru.
5.2 V případě, že uvedený dodací termín nebo dodací termíny z naší strany nemohou být dodrženy, budeme o tom zákazníka co nejdříve informovat s uvedením předpokládaného termínu dodání nebo dodacích termínů, aniž by zákazník měl jakýkoli nárok na náhradu škody. může vycházet z jakékoli formy nebo může přistoupit k rozpuštění nebo může požadovat plnění smlouvy
5.3 Není-li splnění splněno déle než jeden měsíc po konečném datu dodání uvedeném ve smlouvě, má zákazník právo zrušit smlouvu jako celek nebo z části, která nebyla splněna, za předpokladu, že zrušení provede registrovaný dopisu a toto je z naší strany oznámeno před doručením předmětného zboží.
5.4 Ecodor vám vrátí platby, které jste provedli v souvislosti s plněním smlouvy, kterou ukončíte v souladu s článkem 5.2 těchto obchodních podmínek (kromě nákladů na poštovné).
5.5 Pro aplikaci těchto ustanovení se každá dílčí dodávka považuje za samostatnou dodávku
5.6 Dodávky se uskutečňují pouze v Nizozemsku (pokud není na webových stránkách Ecodor uvedeno jinak).
6. DOBA CHLAZENÍ
6.1 Poté, co obdržíte produkt, který jste si objednali, máte oprávnění ukončit základní smlouvu se společností Ecodor do 7 pracovních dnů od obdržení tohoto produktu. Nemusíte k tomu uvádět důvod.
6.2 Pokud si přejete ukončit smlouvu v souladu s článkem 6.1 těchto podmínek, musíte to oznámit společnosti Ecodor písemně (e-mailem, dopisem nebo faxem). Výrobek musíte okamžitě vrátit společnosti Ecodor. Náklady a riziko zpětného odeslání musíte nést sami.
6.3 Společnost Ecodor vám vrátí platby, které jste provedli v době, kdy odvoláte smlouvu se společností Ecodor v souladu s články 6.1 a 6.2 těchto podmínek, do 14 dnů poté, co společnost Ecodor obdržela produkt, který jste vrátili.
6.4 Ecodor si vyhrazuje právo odmítnout vrácené produkty nebo připsat pouze část již zaplacené částky, pokud má podezření, že produkt byl již otevřen, použit nebo z vaší chyby (jiné než Ecodoru nebo dodavatele produktu) je poškozen.
6.5 Pokud je vrácen produkt, který podle názoru společnosti Ecodor utrpěl škodu způsobenou jednáním nebo opomenutím z vaší strany nebo je jinak na vaše riziko, společnost Ecodor vás o tom bude informovat písemně (faxem, dopisem nebo e – pošta). Ecodor má právo odečíst snížení hodnoty produktu v důsledku této škody z částky, která vám má být vrácena.
7. VYŠŠÍ MOC
7.1 Pokud plnění smlouvy nebo postoupení není možné z důvodu nedostatku, který nelze přičíst jedné ze stran, a očekává se, že výsledné zpoždění bude trvat déle než jeden týden, může každá ze stran smlouvu po vzájemné konzultaci ukončit, aniž by o tom informovala dluží jakoukoli náhradu. Patří sem i nedostupnost objednaného zboží.
7.2 Pokud lze považovat za nedostatek, který nelze přičíst nám, jak je uvedeno v prvním odstavci: Jakákoli událost nebo okolnost – i když mohla být předvídána v době uzavření smlouvy nebo vydání postoupení a/nebo objednávky – která ztěžuje nebo znemožňuje dodávku a/nebo výrobu, nebo která má takový vliv na výrobu a /nebo dodání z naší strany, že naše plnění je tak drahé nebo ekonomicky tak náročné, že od nás nelze rozumně očekávat (další) plnění smlouvy nebo postoupení za stejných podmínek.
8. ODPOVĚDNOST
8.1 Pokud nedodržíme smlouvu, odpovídáme pouze za náhradu škody, která je přímým důsledkem neplnění. Jakákoli jiná forma náhrady, jako je následná škoda, nepřímá škoda, škoda v důsledku ušlého zisku nebo škoda z prodlení, je vyloučena.
8.2 Po vzniku jakéhokoli nároku na náhradu škody je Zákazník povinen nám škodu neprodleně písemně nahlásit, jakmile to bude rozumně možné.
8.3 Ecodor tímto vylučuje jakoukoli odpovědnost za jakoukoli škodu, přímou a/nebo nepřímou, jakýmkoli způsobem způsobenou a/nebo vyplývající z používání stránek. Přesněji řečeno, Ecodor nebude za žádných okolností odpovědný za jakékoli škody vzniklé jakýmkoli způsobem z a/nebo vyplývající z: nemožnost používat stránky; nezákonné používání systémů Ecodor, včetně stránek, třetí stranou
8.4 Omezení odpovědnosti za přímé a/nebo nepřímé škody obsažené v těchto podmínkách neplatí, pokud je škoda způsobena úmyslem nebo hrubou nedbalostí ze strany společnosti Ecodor nebo jejích podřízených.
8.5 Ecodor vylučuje jakoukoli odpovědnost s ohledem na vznik škod, přímých a/nepřímých, vyplývajících z používání položek nabízených společností Ecodor.
8.6 Ecodor nikdy nenese odpovědnost za nepřímé škody, včetně: epen následné škody, ušlý zisk, ušlé úspory, škody v důsledku stagnace podnikání a škody v důsledku ztráty dat.
9. REKLAMACE
9.1 Veškeré stížnosti týkající se dodávky, kvality, stavu produktu nebo jakékoli jiné stížnosti budou brány Ecodor vážně.
9.2 Stížnost musíte podat zákaznickému servisu Ecodor (podrobnosti jsou uvedeny v článku 10 těchto obchodních podmínek).
9.3 Ecodor se pokusí reklamaci vyřešit do 10 dnů. Ecodor Vás o tom bude informovat písemně (faxem, dopisem nebo e-mailem).
10. SOUKROMÍ
10.1 Ecodor bude zpracovávat vaše osobní údaje a zahrnout je do jednoho nebo více souborů.
10.2 Účelem zpracování vašich osobních údajů je umožnit společnosti Ecodor splnit smlouvu, kterou s vámi uzavřel, a také vám umožnit osobně cílené nabídky.
10.3 Zpracovávanými osobními údaji jsou veškeré údaje, které zadáte do objednávkového formuláře při objednávce nebo objednání produktu.
10.4 Uzavřením smlouvy se společností Ecodor, na kterou se vztahují tyto podmínky, udělujete společnosti Ecodor výslovné povolení k předkládání nabídek adresovaných vám osobně.
10.5 Pokud si nepřejete, aby vám byly nabídky adresovány osobně Ecodorem nebo jeho jménem, můžete to Ecodoru oznámit písemně (faxem, dopisem nebo e-mailem). Ecodor ve všech svých nabídkách adresovaných vám osobně uvede, kde můžete uvést, že si již nepřejete toto dostávat. Ecodor poté okamžitě zastaví toto zpracování vašich osobních údajů a anonymizuje vaše osobní údaje obsažené v tomto souboru (pro použití pro statický výzkum Ecodorem nebo jeho jménem).
10.6 Své osobní údaje můžete kdykoli zobrazit zasláním písemné žádosti (faxem, dopisem nebo e-mailem) společnosti Ecodor. Ecodor vám pak do 4 týdnů poskytne přehled vašich osobních údajů, které má Ecodor. Pokud se domníváte, že by vaše osobní údaje měly být opraveny, doplněny, vymazány nebo chráněny, protože jsou věcně nesprávné, nejsou úplné nebo relevantní pro výše uvedený účel (viz odstavec 10.2) nebo jsou zpracovávány v rozporu s právním požadavkem, měli byste tak učinit společnosti Ecodor písemně (faxem, dopisem nebo e-mailem) s uvedením, že vaše osobní údaje je třeba opravit, doplnit, vymazat nebo chránit. Pokud si přejete, aby byly vaše osobní údaje vylepšeny a/nebo doplněny, musíte ve své zprávě také uvést vylepšení/doplnění vašich osobních údajů. Ecodor se bude ve všech případech okamžitě řídit vašimi pokyny, pokud to Ecodor není schopen. V takovém případě společnost Ecodor vymaže vaše osobní údaje ze svých souborů.
10.7 Údaje nebudou poskytnuty třetím osobám a nebudou použity jinak než k registraci.
11. ZÁKAZNICKÁ SLUŽBA ECODOR
Veškerá korespondence založená na těchto podmínkách by měla být s:
Ecodor 3e Industriestraat 23G 3133 EJ Vlaardingen Telefon: 010-2481122 Fax: 010 – 248 11 20 E-mail: [email protected]
12. ROZHODNÉ PRÁVO, MEDIACE A SPORY
12.1 Na všechny smlouvy uzavřené se společností Ecodor se vztahuje nizozemské právo.
12.2 Dojde-li mezi vámi a společností Ecodor ke sporu v důsledku dohody uzavřené mezi vámi a společností Ecodor, můžete požádat společnost Ecodor, aby v této věci zprostředkovala Sdružení spotřebitelů, pokud povaha tohoto sporu takové zprostředkování neodůvodňuje.
12.3 Pokud spor nelze vyřešit smírnou cestou na základě předchozího článku nebo jinak, je k projednání tohoto sporu příslušný soud v Rotterdamu, pokud nám to písemně neoznámíte do 4 týdnů od vzniku sporu (faxem, dopisem nebo e- mail) společnosti Ecodor, že proti tomu má námitky. V tom případě platí pravidla občanského soudního řádu.