Informace o dodání
Objednávku je možné nechat si doručit až domů. Tento způsob je nejrychlejší, pokud chcete objednávku obdržet až domů.
Společnost Ecodor uzavřela strategické partnerství s několika zásilkovými službami, aby mohla vaši objednávku odeslat. Automaticky pro vás vybereme nejlevnější a nejlepší způsob dopravy.
Náklady na dopravu jsou automaticky uvedeny během objednávky. Ceny se liší v závislosti na vaší domácí adrese, hodnotě košíku a celkové hmotnosti objednávky.
Pokud si vyberete možnost doručení domů, bude doprava vaší objednávky probíhat následovně:
V okamžiku, kdy bude vaše objednávka připravena k doručení, bude odeslána s doručením 24 hodin den po odeslání, bude doručena na vámi uvedenou doručovací adresu v Nizozemsku.
Čas doručení nelze tímto sdělit. V den odeslání obdržíte od společnosti Ecodor oznámení o odeslání, takže budete vědět, že vaše objednávka byla odeslána. Pokud si zboží objednáte (a zaplatíte) do 17:00, bude odesláno ještě týž den.
Pokud jste při objednávce uvedli své mobilní číslo, obdržíte od společnosti PostNL SMS s předpokládaným datem a časem doručení.
Když nejste doma
Pokud vám zásilku nelze doručit od pondělí do soboty, bude standardně nabídnuta sousedům. Pokud se zásilku nepodaří doručit ani vašim sousedům, bude vám nabídnuta znovu následující den (ne v neděli).
Pokud ani v druhém termínu nebudete vy ani vaši sousedé doma, najdete ve své poštovní schránce oznámení. Dozvíte se, na které poště si můžete zásilku vyzvednout.
Žádné doručování sousedům
Pokud si nepřejete doručovat zásilky k sousedům, můžete nás požádat, abychom na zásilku uvedli “pouze na adresu bydliště” (uveďte to do poznámky). V takovém případě bude balíček doručen pouze vám.